FAQ - Veras medlemskab og profil | Veras

Ofte stillede spørgsmål om medlemsskab og din profil

Hvad får jeg som medlem?

For blot 99,- om måneden kan du som medlem gratis veksle 20 items til point hver måned (som gratis bruger: 10 dkk. pr. del), samt shoppe ALT i Veras med 10%*. Også Veras Market stande samt varer kun til dkk. Og så er du samtidig med til at udbrede vores bæredygtige tøjrevolution og stoppe overforbrug af tøj.

Hvis du vil veksle mere end 5 items til point på en måned, og købe for 500 point, er dit medlemsskab allerede tjent ind.

Som medlem inviteres du også med til særaftener og events – du er altid blandt de første til at shoppe til vores eftertragtede lagersalg, og hver måned er der rabatter i butikkerne, kun for medlemmer.

OBS: Point optjent på en medlemsskabsbruger skal bruges, mens du er aktivt medlem.

 

*Der gives ikke 10% rabat på særlige produkter. Denne varetype er kommissionsprodukter, der alle henviser til denne side i produktbeskrivelsen.

Hvad får jeg som gratis bruger?

Som gratis bruger får du adgang til at shoppe og bytte. Du betaler 10 DKK i vekselgebyr pr. del, du veksler til point og får ikke 10% medlemsrabat. Dine point er gyldige i 1 år.

Kan jeg gå fra at være gratis bruger til medlem?

Ja, det kan du godt – det er blot at aktivere dit medlemsskab under ‘Mit Veras’ i fanen ‘Medlemskab’, så du med i klubben.

Kan jeg gå fra at være medlem til at være gratis bruger?

Ja, det kan du, men point optjent som medlem mistes. Point optjent under et medlemsskab (hvor man gratis kan veksle tøj) kan ikke overføres til en gratis bruger. Ønsker du at skifte fra medlem til gratis bruger, kontakt da os på contact@verasvintage.dk

Du kan også sætte dit abonnement i bero, og aktivere det igen når du vil bruge dine point.

Kan jeg optjene point som medlem også skifte til gratis bruger?

Nej. Point optjent på et medlemsskab (hvor du ikke betaler vekselgebyr) skal anvendes mens du er aktivt, betalende medlem. De kan ikke anvendes på en gratis bruger.

Jeg har glemt min adgangskode, hvordan logger jeg ind?

Hvis du har glemt din adgangskode opretter du en ny ved at klikke på knappen ‘Glemt adgangskode’ i login-boksen, og noterer din nye email i dialogboksen for at nulstille din adgangskode.

Hvorfor skal jeg betale mere end 99 kr. når jeg køber et medlemsskab?

Når du melder dig ind i Veras, så betaler du altid for måneden ud og for den næste måned. Derfor trækkes der ofte et skævt beløb, når du melder dig ind.

Hvordan melder jeg mig ud?

Hvis du gerne vil opsige dit abonnement fuldstændigt – uden mulighed for at genaktivere det og gøre dine point tilgængelige igen – skal du sletter du din bruger under ‘Mit Veras’. Abonnementet fornyes den 2. sidste hverdag i hver måned.

Hvordan retter jeg mine personlige oplysninger?

Hvis du ønsker at tilrette dine personlige oplysninger, logger du bare ind på din personlige konto og klikker dig ind på Profil, hvor du kan rette oplysningerne.

Hvordan sætter jeg mit medlemsskab i bero?

Sæt dit medlemskab i bero ved gå under ‘Mit Veras’ under fanen ‘Medlemskab’. Her er det muligt at ændre dit medlemskab fra at være aktivt, til at blive sat i bero. Det koster 50 DKK for at sætte det i bero.

Så snart du har sat dit medlemskab i bero vil du modtage en mail med bekræftelse. Du vil stadig have adgang til din personlige konto, og dine point vil forblive tilknyttet.

 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskab efter det har været i bero?

Du aktiverer dit medlemskab på ny ved at gå ind under ‘Mit Veras’ under fanen ‘Medlemskab’ og trykker på knappen ‘genaktiver’. Når dit medlemskab er genaktiveret, kan du igen shoppe for dine point, og vil blive opkrævet abonnement per dato du har aktiveret medlemskabet på ny.

 

Fandt du ikke svaret? Måske er det her:

Indkøbskurv
Opdaterer ..
Din indkøbskurv er tom.