FAQ - Veras medlemskab og profil | Veras

Ofte stillede spørgsmål om medlemsskab og din profil

Hvad får jeg som medlem?

Som medlem slipper du for at betale vekselgebyr, da du gratis kan veksle 30 items om måneden til point. Derudover får du 10% på alle køb – dette gælder også markedsstande og leje af tøjstativer.

Veksler du blot 10 stykker tøj og køber for 500 point eller DKK om måneden betaler det sig at være medlem. Dit medlemsskab er også tjent ind hvis du køber én markedsstand, veksler 5 stykker tøj og køber for 350 point eller DKK om måneden.

Hvad får jeg som gratis bruger?

Som gratis bruger får du adgang til at shoppe og bytte kvit og frit. Du betaler 5 DKK i vekselgebyr pr. del, du veksler til point og får ikke 10% medlemsrabat.

Kan jeg gå fra at være gratis bruger til medlem?

Ja, det kan du godt – det er blot at aktivere dit medlemsskab under ‘Mit Veras’ i fanen ‘Medlemskab’, så du med i klubben.

Kan jeg gå fra at være medlem til at være gratis bruger?

Ja, det kan du tro, men point optjent som medlem mistes. Point optjent under et medlemsskab (hvor man gratis kan veksle tøj) kan ikke overføres til en gratis bruger. Hvis du vil være gratis bruger, skal du oprette en ny bruger under en anden email.

Har du stadig point stående på din medlemsskab-bruger, kan du enten sætte dit medlemsskab i bero (det koster 50 DKK), også venter pointene på dig, til du vil være medlem igen. Eller du kan slette din konto helt og pointene går tabt.

Jeg har glemt min adgangskode, hvordan logger jeg ind?

Hvis du har glemt din adgangskode opretter du en ny ved at klikke på knappen ‘Glemt adgangskode’ i login-boksen, og noterer din nye email i dialogboksen for at nulstille din adgangskode.

Hvorfor skal jeg betale mere end 99 kr. når jeg køber et medlemsskab?

Når du melder dig ind i Veras, så betaler du altid for måneden ud og for den næste måned. Derfor trækkes der ofte et skævt beløb, når du melder dig ind.

Hvordan melder jeg mig ud?

Hvis du gerne vil opsige dit abonnement fuldstændigt – uden mulighed for at genaktivere det og gøre dine point tilgængelige igen – skal du sletter du din bruger under ‘Mit Veras’. Abonnementet fornyes den 2. sidste hverdag i hver måned.

Hvordan retter jeg mine personlige oplysninger?

Hvis du ønsker at tilrette dine personlige oplysninger, logger du bare ind på din personlige konto og klikker dig ind på Profil, hvor du kan rette oplysningerne.

Hvordan sætter jeg mit medlemsskab i bero?

Sæt dit medlemskab i bero ved gå under ‘Mit Veras’ under fanen ‘Medlemskab’. Her er det muligt at ændre dit medlemskab fra at være aktivt, til at blive sat i bero. Det koster 50 DKK for at sætte det i bero.

Så snart du har sat dit medlemskab i bero vil du modtage en mail med bekræftelse. Du vil stadig have adgang til din personlige konto, og dine point vil forblive tilknyttet.

 

Hvordan aktiverer jeg mit medlemskab efter det har været i bero?

Du aktiverer dit medlemskab på ny ved at gå ind under ‘Mit Veras’ under fanen ‘Medlemskab’ og trykker på knappen ‘genaktiver’. Når dit medlemskab er genaktiveret, kan du igen shoppe for dine point, og vil blive opkrævet abonnement per dato du har aktiveret medlemskabet på ny.

 

Fandt du ikke svaret? Måske er det her:

Indkøbskurv
Opdaterer ..
Din indkøbskurv er tom.